13kk-päivän kunniaksi otettiin taas vähän uusia kuvia, kun käytiin metsässä tarpomassa reilu tunnin lenkki. Lunta oli välillä vyötäröön asti ja Nalalla oli hauskaa :DD Viikolla vähän tottisteltiinkin ja kaupunkikäveltiin, molemmat sujuivat hienosti. Joskin sen verta kierroksilla Nala noista tottistreeneistä jostain syystä kävi, että keksi ihan uuden kivan tavan. Nimittäin perusasentoon "hypätessään" nappasi mua aina samalla hampailla takin hihasta kiinni. Mä olin siinä sitten vähän suu auki, että palkatako vai ei, kun asento kyllä prikulleen oikein, mutta eihän tollaista käytöstä suvaita. No, ehkä oma vika, kun vähän "virittelin" neitiä liikaa lelun kanssa ennen treenien alkua :DD Punnitakin pitäisi tänään, kun ajattelin, että kuukauden välein vois aina 5.päivä punnita niin pysyy vähän kärryillä neidin kehityksessä. Niin ja barffailu on edelleen sujunut hienosti, kaikki maistuu superhyvin, nyt oon sitä tuoretta valkosipuliakin laittanut aina liha-kasvisateriaan yhden kynnen verran, eikä oo näyttänyt haittaavan. Myös jalka on ollut kunnossa, viimeksi on sitä ontunut silloin viime viikon torstaina ihan pikkuisen, sen jälkeen ollut ihan normaali, vaikka on parhaimmillaan tehty päivässä 10km lenkkiä :)

Tänään olisi ollut myös mun edesmenneen koiran, Bertan, 14-vuotis syntymäpäivä. Alla olevassa kuvassa minä ja Bertta toukokuussa 1996 päivänä, jolloin Petu tuli meille <3