Me lähdettiin tänään Nalan kanssa pariksi päiväksi Hämeenlinnaan mun vanhemmille "hoitoon", kun Jesse lähti Helsinkiin koulutukseen. Mä kun en tän jalkani kanssa vielä pysty Nalaa edes ulkona käyttämään, joten eihän me oltais kaksin kotona pärjätty. Tänään olikin sitten taas niin ihana ilma, että päätin Nalaa jälleen vähän ulkona kuvailla. Nämä uusimmat kuvat on nyt sitten otettu mun vanhempien kameralla, kerrankin sai kunnon kuvia myös liikkeestä. Omalla kameralla, kun liikekuvat ovat yleensä aina yhtä suttua.. Nalalla olikin hauskaa, kun sai olla ensin "apuna" lumitöissä ja sitten pääsi vielä lelulla leikkimään mun isän kanssa pihalla. Lumikola onkin muuten yksi Nalan "hirvityksistä", jolle täytyy aina häntä pystyssä pöristä ja murista ja hyökkiä päälle. Kovasti mun isä on Nalaa koittanut siihen siedättää, mutta ainakaan vielä ei ole onnistunut :-D

Pantalähikuva :-)

Operaatio "murhataan lumikola" :-D

Silmät pyörii päässä :-D