
Nala kyllä teki enimmäkseen mitä pyydettiin tai sen mitä mun ohjauksestani ymmärsi, mutta mä olin jotenkin taas vähän tai itseasiassa vähän enemmänkin suossa. Rata oli melko samantyyppinen kuin viime viikkoinenkin tai oikeastaan vielä enemmän täynnä meille selkeästi haastavia vierekkäin olevia putki-puomi ansoja
Tuntui, että Nala meni lähes joka kerta aina sinne mihin ei pitänyt.. Eli kun ohjasin puomille niin varmasti irtosi putkeen ja toisinpäin. Huoh
No, harjoitus oli silti hyvin opettavainen, ehkäpä tämä tästä pikkuhiljaa.
Pussin (nro 18) jälkeen törmäiltiin toisiimme, kun en oikein osannut lähettää Nalaa kepeille ja toisaalta Nalakin oli siinä vaiheessa jo niin sippi, ettei oikein irronnutkaan. Ja jälleen lopussa kun olis pitänyt mennä putkeen nro 21 niin Nalahan koitti itsepintaisesti puomille ja loppujen lopuksi kerkesi jo väsähtää niin paljon ettei meinannut irrota enää kummallekkaan.. No, tosiaan todella haastava rata meille, mutta silti mielenkiintoinen, vaikka itseeni en tällä kertaa ollutkaan erityisen tyytyväinen. Paaaaaljon on vielä opittavaa.
Erittäin hyvää itsekuritreeniä likalle kuitenkin ja saatiinhan se loppujen lopuksi onnistumaankin.
Kommentit