Miljan opissa tiistai-iltana treenailemassa ja ei nyt taas jotenkin ollut mun päivä..  Nala kyllä teki enimmäkseen mitä pyydettiin tai sen mitä mun ohjauksestani ymmärsi, mutta mä olin jotenkin taas vähän tai itseasiassa vähän enemmänkin suossa. Rata oli melko samantyyppinen kuin viime viikkoinenkin tai oikeastaan vielä enemmän täynnä meille selkeästi haastavia vierekkäin olevia putki-puomi ansoja  Tuntui, että Nala meni lähes joka kerta aina sinne mihin ei pitänyt.. Eli kun ohjasin puomille niin varmasti irtosi putkeen ja toisinpäin. Huoh  No, harjoitus oli silti hyvin opettavainen, ehkäpä tämä tästä pikkuhiljaa.
 
Alun kuviossa 1-3 hiottiin jonkun verran käännöksiä pienemmiksi ennenkuin jatkettiin eteenpäin ja loppujen lopuksi kuvio sujuikin jo kivasti. Aluksi Nala myös tosiaan koitti rynniä puomille, vaikka putkeen nro 4 olisi pitänyt mennä, mutta sekin saatiin loppujen lopuksi onnistumaan, kun mä sain ohjauslinjani kuntoon. Hypylle nro 6 piti tehdä välistäveto, jota siis harjoiteltiin viime viikolla Tarjan opissa. Sujui jo paremmin kuin viime viikolla eli selkeästi edistystä, mutta melko haparoivaa oli edelleen. Seuraava kohta johon kompastuttiin olikin sitten puomille meno toisesta päästä (nro 12), sillä mä ohjasin Nalaa aluksi ihan miten sattuun ja putkeenhan likka sujahti kerta toisensa jälkeen. Vihdoin saatiin onnistumaan, mutta sitten neiti hyppäsi alastulokontaktin yli, kun mä en päässytkään juoksemaan ihan puomin viertä sen alla olevien putkien takia. No, namipalkka puomin alastulolle ja johan onnistui, joskin harjoitusta vaativat vielä paljon kontaktien alastulot niin, että itse olen kauempana. Putkeen nro 15 ei taas millään meinattu päästä, kun puomi vaan veti luokseen...  Pussin (nro 18) jälkeen törmäiltiin toisiimme, kun en oikein osannut lähettää Nalaa kepeille ja toisaalta Nalakin oli siinä vaiheessa jo niin sippi, ettei oikein irronnutkaan. Ja jälleen lopussa kun olis pitänyt mennä putkeen nro 21 niin Nalahan koitti itsepintaisesti puomille ja loppujen lopuksi kerkesi jo väsähtää niin paljon ettei meinannut irrota enää kummallekkaan.. No, tosiaan todella haastava rata meille, mutta silti mielenkiintoinen, vaikka itseeni en tällä kertaa ollutkaan erityisen tyytyväinen. Paaaaaljon on vielä opittavaa.
 
Lopputunnista vahvistettiin vielä keppejä ensin hihnassa niin, että namialustalla odotti palkka keppien lopussa. Tämä sujui hienosti ja heti sekä vauhti että rytmi olivat paremmat, kun Nala ei turhaan vilkuillut mua kesken keppien palkan toivossa. Kokeiltiin samaa myös ilman hihnaa, mutta se meinasi mennä sikailuksi, kun Nala ei olis millään meinannut malttaa pujotella keppejä loppuun asti, kun lihapullat odottivat lopussa lautasella  Erittäin hyvää itsekuritreeniä likalle kuitenkin ja saatiinhan se loppujen lopuksi onnistumaankin.