Tarjan treeneissä eilen illalla ja Nala oli vaan niiiin SUPER! :rokrok: Siis aivan käsittämättömän taitava, vauhdikas, innokas, ihana ja kaikin puolin upea :sydän: Eipä voi kuin olla ylpeä. Tehtiin kahta lyhyttä radan pätkää. Ensimmäisenä punaisella kuvaan merkitty 1-9, joka vetäistiin heti ensi yrittämällä puhtaalla 0-tuloksella läpi, siis jopa kepit, VAU! :luuv: Tosin muurilla (nro 8) olin valssini kanssa hieman myöhässä ja kaarroksesta putkeen nro 9 tuli vähän iso. Nala oli äänekkäällä tuulella ja antoi mulle heti palautetta pitkäksi menneestä käännöksestä eli toisin sanoen putkeen painettiin sata lasissa käännöksen jälkeen räy, räy ääniefektien kera :denti:  Jos Nala osaisi puhua se olisi varmaankin huutanut mulle, että "saakelin äiskä, kun kerroit noin myöhään, että ollaan kääntymässä :paapatus:". Ihana! Toisella yrittämällä kyseinen käännös sujui aivan nappiin, mutta sen sijaan vähän tuli takeltelua kepeillä. Enemmän siis vielä pitää vaan treenata vauhdissa kepeille sisääntuloa, joskin kyllä ne varsinkin helpommalta ohjauspuolelta alkaa olemaan jo niin hyvässä kuosissa, että kyllä niitä kisoihin kehtais lähteä esittämään..
 
Toisena sitten sinisellä merkitty 1-9 pätkä. Sekin olis mennyt heittämällä puhtaalla 0-tuloksella heti läpi, mutta kepeillä tuli vähän haasteita. Vasemmalta ohjaten kepit on vielä Nalalle vaikeat, kun mä vähän epäröin niin sitten epäröi koirakin. Sen sijaan Nala kyllä haki muurin (nro 4) jälkeen kepit pari kertaa tosi hyvin sisään ja siitä olin hirmu ylpeä. Yhdellä kerralla mä kämmäsin käännöksen kepeiltä hypylle nro 6 ja putkeen nro 7, jolloin rima tipahti ja Nala ei irronnut putkeen, mutta muuten tämä kyseinen pätkäkin oli meille suorastaan lasten leikkiä ja Nala oli liekeissä! :peukku:

PS. Lisäsin blogin sivupalkkiin tapahtumakalenterin. Siitä voi seurailla meidän tulevia treenejä ja muita koiramaisia tapahtumia